Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Na ZWROT masz zawsze 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Chociaż robimy wszystko co w Naszej mocy, żeby paczka sprawiła Ci radość to przecież masz prawo zmienić zdanie. Jeśli masz wątpliwości z czymkolwiek dotyczącym swojego zamówienia to pisz na hello@foxia.pl lub dzwoń 601224204 (Kasia) – wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie. Jeśli jednak postanowisz dokonać zwrotu to:

Produkty muszą być w stanie nienaruszonym, nieuszkodzonym, bez śladów użycia, w oryginalnym opakowaniu, z nienaruszonymi plombami w przypadku kosmetyków. W przeciwnym razie zwrot zostanie rozpatrzony negatywnie, a produkt odesłany na koszt zwracającego. W przypadku niejasności będziemy się kontaktować ze zwracającym.

Żeby dokonać zwrotu postępuj zgodnie z instrukcją:

1. Poinformuj nas o chęci zwrotu – napisz maila na hello@foxia.pl lub odręcznie oświadczenie dołączone do zwracanego towaru zwierające informacje:
– Dane osobowe (Imię, Nazwisko, Adres korespondencyjny, nr telefonu i adres e-mail)
– nr zamówienia
– produkty, które chcesz zwrócić + opcjonalnie (aczkolwiek było by nam miło) powód zwrotu
– nr konta do zwrotu pieniędzy
– w przypadku odręcznego pisma czytelny podpis i data

Możesz też skorzystać z formularza zwrotu. Wtedy pomiń pkt 1, wydrukuj formularz, wypełnij go i dołącz koniecznie do paczki.

2. Odeślij zwracane przedmioty wraz z formularzem zwrotu lub odręcznym pismem
Adres do zwrotu:
Foxia Katarzyna Sierakowska
Dzikie-Kolonia 7n
16-070 Dzikie-Kolonia

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani nie odbieramy paczek ze zwrotem do paczkomatu.

3. Pieniądze zwracamy na konto bankowe w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od momentu otrzymania produktów.

REKLAMACJE

Zgodnie z regulaminem możesz złożyć reklamację dotyczącą zakupionego w Naszym sklepie produktu.

Prześlij do Nas reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu oraz powodem reklamacji na adres:
Foxia Katarzyna Sierakowska
Dzikie-Kolonia 7n
16-070 Dzikie-Kolonia

(Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani nie odbieramy paczek ze zwrotem do paczkomatu)

Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Reklamacji nie podlega np. niezadowolenie z konsystencji kosmetyku, jeśli jest ona podana w opisie produktu lub inne ewidentnie opisane cechy. Jeśli jednak jest niezadowolenie i zawód i rozczarowanie to pisz na hello@foxia.pl lub dzwoń 601224204 (Kasia). Generalnie – jesteśmy ludźmi, Foxia to malutka, mikro, tyci firma i ze wszystkim można się z Nami dogadać. Nie ma tu linii produkcyjnych, działów obsługi klienta. Dowodzimy całym bałaganem z chatki w lesie. To powinno nakreślić nieco charakter Naszej pracy 😊